چند هفتگی برم انومالی؟سونوگرافی

۱۹ پاسخ

۱۸ هفته

18هفته

من فردا دارم میرم آنومالی میشم 18 هفته و 1 روز

۱۸ هفته که کامل شد برو

۱۸ هفته دو روز

بهترین زمان 18 هفته و5روزه

۱۸تا۲۰میتونی بری
۱۸هفته و دوسه روز بری بهتره

من ۱۸ هفته و ۱ روز رفتم

۱۸ هفته باید بری ..تو گهواره میزنع ۱۹..

برای من ۱۸هفته و ۳روز نوشته

به من گفتن ۱۷ هفتگی برم که اگه مشکبی داشت زود متوجه بشه

چون سر بچه قبلیم مشکل داشت و مجبور به سقطش شدم

18هفتگی

۱۸ هفته ۳ روز اصلش

دکتر به من گفت ۱۸‌هفته و ۱ روز رفتم

الان باید بری

۱۸ هفته و ۳ روز برو بنظرم

18هفت کامل

۱۸ تا ۲۰ میتونی بری

الان وقتشه فک کنم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پسر کوچولو مامان پسر کوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندق کوچولو💙 مامان فندق کوچولو💙 ۹ ماهگی
مامان سوگلی مامان سوگلی هفته بیست‌وپنجم بارداری