سلام عزیزان برای انومالی چند هفتگی برم خوبه؟؟؟؟و دقیق

۹ پاسخ

من ۱۸ هفته رفتم همه چی دقیق مشخص بود

۱۸ و ۳ روز

من ۱۸هفته رفتم تحمل نداشتم دیگه 😂🤭
میخواستم بدونم قراره سومی چی باشه👼

من ۱۷ هفته و دوروز میخام برم انگار یکشنبه

باید ۱۹ هفته بری ک در ا۱صل بشه ۱۸ هفته بمن گف ۱۰ خرداد بیا ک بشه ۱۸ هفته و ۴ رور

۱۸ هفته ۳ روز من فردا میخام برم انومالی

۱۸ برو

۱۸ یا اوایل ۱۹ هفته

18هفته

سوال های مرتبط

مامان آنیا💖 مامان آنیا💖 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩵نقطه خان🩷 مامان 🩵نقطه خان🩷 ۵ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وچهارم بارداری