۳۲ هفته گف برم دکترم
منم ۲۵ هفته ی دونه سونو دادم
من بیست و چهار هفته یدونه دادم برا رشد بود فککنم
من دیشب ک رفتم پیش دکترم خودش برام سونوی رشد انجام داد
فکر کنم ۲۴ هفتس
الان دیگ مهم ترین ازمایشت ازمایش گلوکوزه این بین🫠 اونم مونده حالا ی ماه برات
دیگه سونو خاصی نیست تا سونو وزن ک تو ۲۹ یا۳۰ هفتس
ولی اون بین دکترت صلاح بدونه برات مینویسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.