عزیزان سنوی بعد آنومالی چند هفتگی هست

۷ پاسخ

۳۲ هفته گف برم دکترم

منم ۲۵ هفته ی دونه سونو دادم

من بیست و چهار هفته یدونه دادم برا رشد بود فککنم

من دیشب ک رفتم پیش دکترم خودش برام سونوی رشد انجام داد

فکر کنم ۲۴ هفتس

الان دیگ مهم ترین ازمایشت ازمایش گلوکوزه این بین🫠 اونم مونده حالا ی ماه برات

دیگه سونو خاصی نیست تا سونو وزن ک تو ۲۹ یا۳۰ هفتس
ولی اون بین دکترت صلاح بدونه برات مینویسه

سوال های مرتبط

مامان 💜ارمیا💜 مامان 💜ارمیا💜 روزهای ابتدایی تولد