خانما بعد سونو انومالی چه آزمایش سونویی هست ؟؟چند هفتگی؟؟

۲ پاسخ

۲۴ هفته تا ۲۸ فرصت داری آزمایش قند بارداری بدی و یه سنو هم تو این هفته ها باید بری من آزمایش و سنو دوتاش باهم تو ۲۷ هفته رفتم

فکر کنم ی دونه میمونه سلامت و وزن جنین اگه اشتباه نکنم

سوال های مرتبط

مامان آریا کوچولو مامان آریا کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی روزهای ابتدایی تولد
مامان کولوچه مامان کولوچه هفته بیست‌وپنجم بارداری