خانما بعد از سونو آنومالی باید چه سونویی و در چند هفتگی بدیم

۴ پاسخ

سنو رشد تو 31تا34هفته

آزمایش گلوکز هم هست باید هفته ۲۳ تا ۲۶ بدی

فکر کنم دوتا سنو دیگ هست یکی سنو رشد یکی دیگه هم واسه تشخیص اینکه طبیعی بچه دنیا میاد یا سزارین

اگر لازم باشه سونو واژینال برای طول سرویکس و بعدشم سونو رشد

سوال های مرتبط

مامان آریا کوچولو مامان آریا کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌ودوم بارداری