۳ پاسخ

من بعد از آنومالی
۲۴ هفته غربالگری مرحله سوم انجام دادم که وزن رو هم اندازه گرفت
و سونو بعدی رو برای ۳۰ هفته نوشته که سونو وزن هست

سونوی وزن
۲۸ هفته ۳۲ هفته و ۳۶ هفته

بعد آنومالی میمونه سونو وزن که اونم از هفته ۲۸ تا ۳۲ هفته باید بریم

سوال های مرتبط

مامان آریا کوچولو مامان آریا کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فسقلي🩵🪼🐋 مامان فسقلي🩵🪼🐋 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌ودوم بارداری