مامانا آنومالی دقیق چند هفته و چند روز برم خوبه؟

۱۰ پاسخ

باید حتما ۱۸ هفته بشی...
بهداشت به من گفت ۱۶ تا ۱۸ اما دکتر متخصص گفت بعد ۱۸ هفتگی..
حتی خود سونوگرافی اول پرسید ۱۸ هفته شدی ؟بعد نوبت زد..
من ۱۸ هفته و یک روز رفتم..

من ۱۸هفته و۳روز رفتم

من ۱۷ هفته و سه روز رفتم

من ۱۸ هفته ۶ روزم امروز ک رفتم

اصلش اینه ک ۲۱هفته باشه توی خارج کشور ۲۱هفته تا ۲۳ هفته انجام میشه من خودم ۱۸هفته و دو روز انجام دادم پشیمونم بنظرم باید بزاری بچه خوب همه چیش مشخص باشه

از ۱۸ هفته تا ۲۲ و گاها ۲۴ هفته وقت هست
به حرف مردم نگاه نکن ببین دکتر خودت چی میگه!

تصویر

از ۱۸ تا ۲۲ هفته س

۱۸ هفته

18هفته و4روزخوبه بری

از ۱۶ تا ۱۸ هفته اس

سوال های مرتبط

مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان ریحانه مامان مامان ریحانه ۱ ماهگی
مامان معجزه خدا جون مامان معجزه خدا جون ۹ ماهگی
مامان نبات مامان نبات هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 ۱ ماهگی
مامان هدیه خدا💗💙 مامان هدیه خدا💗💙 روزهای ابتدایی تولد