خانما
۱۸ هفته و چند روز برم انومالی خوبه؟

۶ پاسخ

۱۸ هفته و یک روز یا دوروز

من میخوام آخرای ۱۹ برم که قشششنگ همه چیش رو ببینم😍🤣

من ۱۹ هفته ۱ روز دکترم گفت برو بزا جزئیات قشنگ مشخص بشه

من برای هجده هفته کامل نوبت گرفتم

الان بری نشون میده من ۱۷ رفتم

به من گفت ۱۸ و ۴ یا ۵ برو

سوال های مرتبط

مامان نویان🩵و تودلی مامان نویان🩵و تودلی هفته پانزدهم بارداری
مامان قند و عسل مامان قند و عسل هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان زینب و محمد😍 مامان زینب و محمد😍 ۱ ماهگی
مامان نبات مامان نبات هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان تو دلی🐣🎀 مامان تو دلی🐣🎀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان تو دلی مامان مامان تو دلی مامان ۴ ماهگی