خانوما ۱۸ هفته و یک روز خوبه برم آنومالی؟

۷ پاسخ

بله گلم

من امروز رفتم،۱۸ هفته و ۳ روز

کلا ۱۸ هفته به بعد عالیه

دکتر سونوگرافی مشخص میکنه ۱۸ هفته و چندروز بیا،حتما برو رزرو کن عزیزم

آره اوکیه

اره گلم‌میتونی بری

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان هاکان👶🏻💙 مامان هاکان👶🏻💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نبات مامان نبات هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان رادین و جوجه🐣 مامان رادین و جوجه🐣 ۴ سالگی
مامان تو دلی🐣🎀 مامان تو دلی🐣🎀 هفته بیست‌وپنجم بارداری