سلام مامانا
چند هفته برم انومالی خوبه؟

۷ پاسخ

سلام عزیزم،۱۹هفته عالیه چون نی نی ب حد کافی بزرگ شده

۱۸هفته کامل

۱۷ به بعد میتونی بری

۱۸هفته تا ۲۲هفته که من دکتر خودم و دکتر همین برا سونو ۱۸هفته رو گفتن

۱۸ هفته تمام
یعنی داخل ۱۹ هفته بهترین زمانشه

از ۱۸ تا ۲۲
ولی تو ۱۹ برو

18 هفته

سوال های مرتبط

مامان مامان ریحانه مامان مامان ریحانه ۱ ماهگی
مامان ₖₐᵣₑₙ🧸 مامان ₖₐᵣₑₙ🧸 ۲ ماهگی
مامان دنیا مامان دنیا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان تیام و طاها مامان تیام و طاها هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان امیر علی وسام مامان امیر علی وسام ۴ ماهگی
مامان معین ومهراد👼🏻💙 مامان معین ومهراد👼🏻💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نفس💕 مامان نفس💕 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجو👶🏼🤰🏼 مامان جوجو👶🏼🤰🏼 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان محمد حسین مامان محمد حسین روزهای ابتدایی تولد