۱۸ هفته
از قبل به دکترت بگو واست بنویسه و جایی که میخوای بری از یک هفته قبل نوبت بگیر .
هفته و روزت رو بگی بهت میگه چه تاریخ و ساعتی بری
۱۸ هفته
منم ۱۸ هفته ۳ روز یک روز عقب شد گفت ۱۸ هفته ۲ روز هستی بهترین وقت آنومالی هست
۱۸هفته و۶روز رفتم ب نظرم ۱۸هفته رو رد کنی بهتره
۱۹دقیق عالیه
توی تاپیکات خوندم تازه بتا داده بودی بچه ی اولت چند وقتشه
ب من گفت ۱۸ هفته ۲ روز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.