سونو انومالی چند هفته برم خوبه؟

۶ پاسخ

20 هفته بهترین هست

۱۸ هفته برو

عزیزم هم هفته منی شمام کمردرد و دلدرد دارید من از دیروز کمردردم و دلدرد پریودی طبیعی یا نه برم دکتر

۱۸ هفته و ۳ روز رفتم

من ١٨هفته٤روز رفتم

به من سونو گفت ۱۸هفته

سوال های مرتبط

مامان دنیا مامان دنیا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندق😍 مامان فندق😍 ۱ ماهگی
مامان مامان نی نی👼🤍 مامان مامان نی نی👼🤍 هفته نوزدهم بارداری
مامان مرسانا مامان مرسانا ۵ ماهگی
مامان لیانا جون مامان لیانا جون ۷ ماهگی
مامان یاشار مامان یاشار هفته شانزدهم بارداری
مامان تیام و طاها مامان تیام و طاها هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 🩷 نفس 🩷 مامان 🩷 نفس 🩷 ۱ ماهگی
مامان دلارام .دریا مامان دلارام .دریا هفته سی‌وهشتم بارداری