سلام برای سونو آنومالی چند هفته خوبه برم؟؟

۵ پاسخ

میگن ک بهترین زمانش 18 هفتس

۱۸هفته دیر نیست

من ۱۷هفته ۳رفتم خوب بود

۱۸هفته

سلام من دیروز ۱۷هفته ۶روز بودم رفتم

سوال های مرتبط

مامان معین ومهراد👼🏻💙 مامان معین ومهراد👼🏻💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان قلبم💙🩵 مامان قلبم💙🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان گومبولی مامان گومبولی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وششم بارداری