سونو آنومالی هفته چندم برم خوبه؟؟

۱۰ پاسخ

من۱۸و۴روز رفتم خیلی هم خوب بود

18هفته5روز بری دقیق تره
من18هفته 5 بودم امروز رفتم دقیق دقیق بود

۱۷ و ۵ روز

من ۱۸هفته و۶ روز رفتم

من ۱۸ و دو روز برم یا ۱۸ و چهار روز؟

من دیروز رفتم ۱۸ هفته و ۴ روزم بود

۱۸ و یک من میرم

میگن ۱۸ هفته به بعد باید بری
من امروز دکترم نوبت زده برام ۱۷ هفته و ۳روزم

۱۸برو....

۱۸هفته

سوال های مرتبط

مامان کوچولو بچه🩵👶 مامان کوچولو بچه🩵👶 ۷ ماهگی
مامان کیان😍🩵🩵 مامان کیان😍🩵🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه کوچولو🩷 مامان جوجه کوچولو🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معین ومهراد👼🏻💙 مامان معین ومهراد👼🏻💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کایاهان مامان کایاهان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کیانا🐣✨♥️ مامان کیانا🐣✨♥️ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مامان نی نی👼🤍 مامان مامان نی نی👼🤍 هفته نوزدهم بارداری