دوستان بعد آنومالی هفته چندم میریم سونو ؟

۶ پاسخ

۲۸هفتع سونو وزن و رشد

برا من دکترم یک سونو نوشت هیچ مشکلی ام نداشت ولی رفتم برا خاطر جمعی ۲۳ هفته

اگ همچی خوب باشه انشاالله سونو بعدی ۲۸ هفته میشه برا رشد بچه

من جفتم پاین بود ۲۲ رفتم سونو

به من گفت ۲۴ هفته
ولی تو گهواره میگن ۲۲ هفته

فکر کنم ۲۸ هفته سنو رشد

سوال های مرتبط

مامان کیانا🐣✨♥️ مامان کیانا🐣✨♥️ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان panah مامان panah هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کیان😍🩵🩵 مامان کیان😍🩵🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری