دوستان انومالی معمولا هفته چندم می‌رید ؟
آزمایش و سونو ؟

۱۲ پاسخ

من خون۱۵ هفته دادم
سونو ۱۸هفته و‌۲ روز

من دکترم گفت 17 هفته برم ازمایش 18 برم سونو

دکتر برای من ۱۷ هفته و ۴ روز نوشته

آزمایش کواد مارکر از هفته ۱۵ تا ۱۷،بهترین رمانش ۱۵ هفته هست
سونو آنومالی هم ۱۸ تا ۲۰ که بهترین زمانش ۱۸ هفته و ۲،۳ روز هست

هرچی دکتر بگه😂

۱۷ هفته ۶ روز آنومالی رفتم
آزمایش کوادمارکر مارکر هم امروز رفتم دادم ولی دیر کرده بودم باید هفته ۱۵ ۱۶ میرفتم

من 18 هفته 3 روز رفتم ازمایش هم ندادم دکترم گفت لازم نیست

آدم استرس میگیرع

خودم ۱۸ رفتم

۱۸ تا ۲۱

من هفته ۱۸ رفتم

من 19هفته رفتم ازامایششو انجام ندادم

سوال های مرتبط

مامان کایاهان مامان کایاهان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۳ ماهگی
مامان فندوقی🥰 مامان فندوقی🥰 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کوچولو بچه🩵👶 مامان کوچولو بچه🩵👶 ۷ ماهگی