کی با من هم هفتس من 14 هفته و 1روزم چندم میرید انومالی ؟؟

۶ پاسخ

والا برای من دکترم نوشته ۱۸ اسفند برم پیشش ک سونو انومالی بنویسه ولی بنظرخودم زوده اونموقع

منم امروز ۱۴ هفته ویک روزم

من ۱۳هفته و ۶روزم صبح میشه ۱۴

من 14هفته و 5روزم هست آخرین هفته اسفند میفته

البته فردا دیگه ۱۴ هفتم میشه

سلام من عزیرم

سوال های مرتبط

مامان امیررضا مامان امیررضا ۳ ماهگی
مامان سلین وپسری💙💐 مامان سلین وپسری💙💐 ۳ ماهگی
مامان پسرا🩵🩵 مامان پسرا🩵🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فاطمه🦋
زهرا🦋 مامان فاطمه🦋 زهرا🦋 هفته سی‌وهفتم بارداری