۴ پاسخ

سونو قلب میرفتی کاش، حداقل مطمئن بشین جاش خوبه خارج رحمی نباشه خدای نکرده و ...

۲۳ بهمن بود. بر اساس اخرین سونو باید بین ۱۵ اردیبهشت تا ۲۱ اردیبهشت برم. دکترمم گفت دوازده هفته و یکی دوروز برم ان تی.

من ۲۰ ام میرم ک با حساب پریودی بشم ۱۲ هفته و ۳ روز

سونو قلب نرفتی؟؟؟سونو قلب ک بری دکتر میبینه بر اساس اون میگ برو انتی مال من یه ماه بعدش گف برو انتی

سوال های مرتبط

مامان 💖 و تودلی 💙 مامان 💖 و تودلی 💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان قندعسل مامان قندعسل ۶ ماهگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۳ ماهگی