سونو قلب میرفتی کاش، حداقل مطمئن بشین جاش خوبه خارج رحمی نباشه خدای نکرده و ...
۲۳ بهمن بود. بر اساس اخرین سونو باید بین ۱۵ اردیبهشت تا ۲۱ اردیبهشت برم. دکترمم گفت دوازده هفته و یکی دوروز برم ان تی.
من ۲۰ ام میرم ک با حساب پریودی بشم ۱۲ هفته و ۳ روز
سونو قلب نرفتی؟؟؟سونو قلب ک بری دکتر میبینه بر اساس اون میگ برو انتی مال من یه ماه بعدش گف برو انتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.