سلام هفته چندم باید بریم سونو آنومالی؟

۸ پاسخ

۱۸ هفته

ازهفته ۱۸ انشاالله همچی خوب پیش بره

از 18هفته

۱۸ هفته و ۳، ۴ روز

از هفته ۱۸ دیگه میتونی بری

از ۱۷ هفته و یک روز میشه بری؟؟؟؟؟؟

من یکشنبه میرم

من فردا میخوان برم

سوال های مرتبط

مامان تیا مامان تیا ۵ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان انبه کوچولو🩷😋 مامان انبه کوچولو🩷😋 هفته شانزدهم بارداری
مامان 🩵 N 🩷 مامان 🩵 N 🩷 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان کیان😍🩵🩵 مامان کیان😍🩵🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری