سلام
سونو آنومالی رو هفته چندم باید انجام داد؟

۶ پاسخ

من ۱۷ میرم به درخواست دکترم

۱۸ هفته تا ۲۰ هفته

۱۸ تا ۲۲ هفته وقت داری انجام بدی ۲۳ هفته به بالا رشد جنین برات انجام میدن

۱۸هفته

۱۸هفته و ۳روز میگن بهترین وقت

۱۸هفته و۲روز

سوال های مرتبط

مامان کیانا🐣✨♥️ مامان کیانا🐣✨♥️ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مهدی مامان مهدی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته چهاردهم بارداری
مامان آروین مامان آروین هفته بیست‌وچهارم بارداری