سلام بچه ها آزمایش انومالی هفته چندم باید بریم

۵ پاسخ

آزمایش ۱۵ الی ۱۶ هفته
سونو ۱۸

اره منم فقط سونوداشتم ازمایش نداشتم

من برا آنومالی ۱۶ هفته رفتم

۱۸ هفته ب بعد

18هفته

سوال های مرتبط

مامان تیا مامان تیا ۵ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان انبه کوچولو🩷😋 مامان انبه کوچولو🩷😋 هفته شانزدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مهدیس♥️محمدرضا مامان مهدیس♥️محمدرضا هفته سی‌وهشتم بارداری