آنومالی هفته چندم بریم خوبه؟؟

۴ پاسخ

ازمایش خونش به من گفته ۱۵ ام ینی شنبه برم

من 17 هفته رفتم

۱۸ هفته

ایناهاش

تصویر

سوال های مرتبط

مامان تیا مامان تیا ۵ ماهگی
مامان انبه کوچولو🩷😋 مامان انبه کوچولو🩷😋 هفته شانزدهم بارداری
مامان کوچولو بچه🩵👶 مامان کوچولو بچه🩵👶 ۷ ماهگی
مامان 👧🏻LIAM O MINEL👶🏻 مامان 👧🏻LIAM O MINEL👶🏻 ۵ ماهگی
مامان نازنین رقیه مامان نازنین رقیه ۷ ماهگی
مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد