سنو انومالی از چند هفته بریم خوبه

۸ پاسخ

18هقته 4روز برو ک دقیق باشع

18هفته و پنج شش روز یعنی باید 18هفته پر کنی وارد 19هفته میشی بعد برو چون من18هفته رفتم راضی نشدن بعدش18هفته و پنج روز رفتم انجام دادن

من ۱۹هفته نوبت دارم

بهترین زمان 18 هفته و چند روز هستش

برای من هجده هفته نوشته

۱۸تا۲۰

من ۱۶هفتگی رفتم از ۱۵هفتگی میتوتی بری همچی مشخص میشه 😊

18

سوال های مرتبط

مامان مرسانا مامان مرسانا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان میران تو دلی❤️ مامان میران تو دلی❤️ هفته نوزدهم بارداری
مامان دوقلو مامان دوقلو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 👧🏻LIAM O MINEL👶🏻 مامان 👧🏻LIAM O MINEL👶🏻 ۵ ماهگی
مامان دلماه🌙دنیز 👧 مامان دلماه🌙دنیز 👧 ۴ ماهگی
مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد