سونو انومالی رو چند هفته بریم خوبه

۱۰ پاسخ

هجده هفته

۱۸ هفته

من ۱۸ هفته و ۳ روز نوبت گرفتم

من 18 هفته و یک روز بودم رفتم
دکترم گفت بهترین زمان از 18 هفتگیه

ببخشید18تا21هفته

14تا18هفته

دکترمن گفته۱۷بیا

من ۱۸هفته بود انومالی دادم

18 هفته

۱۸هفته باید برید

سوال های مرتبط

مامان مرسانا مامان مرسانا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۴ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان سه تا فرشته مامان سه تا فرشته هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آسا خانوم🩷👼🏻 مامان آسا خانوم🩷👼🏻 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 👧🏻LIAM O MINEL👶🏻 مامان 👧🏻LIAM O MINEL👶🏻 ۵ ماهگی