سلام چند هفته بریم سونو انومالی

۶ پاسخ

۱۸ هفته بهترین زمانه

توی ۱۸ هفته
ولی در کل میگن هرچی به ۲۲هفته نزدیک تر باشی بهتره اما توی ایران چون اگه جنین ۱۹ هفته باشه و خدای نکرده مشکلی داشته باشه اجازه ی هیچ‌کاری نمیدن معمولا توی ۱۸ هفته انجام میشه

۱۸هفته و ۴روز

18هفته ودو سه روز

سلام از 18هفته تا 22هفته وقت داری ولی بهترین زمانش همون 18هفتس

۱۸ هفته تا ۲۱ هفته

سوال های مرتبط

مامان خداداد مامان خداداد هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رقیه مامان رقیه هفته سی‌ام بارداری
مامان فربد و تودلی مامان فربد و تودلی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان علی اصغر مامان علی اصغر هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان سه تا فرشته مامان سه تا فرشته هفته بیست‌وششم بارداری