سلام برای سونو آنومالی دقیقا چند هفته باید بریم ؟؟؟

۵ پاسخ

من ۱۹ هفته رفتم

۱۸هفته و ۲،۳ روز بهترین زمانشه

من هجده هفته و چهارروز داشتم رفتم

بهترین زمانش ۱۸ تا۲۰ هفته است

فک کنم ۱۸ تا ۲۲ هفته

سوال های مرتبط

مامان یاسین مامان یاسین روزهای ابتدایی تولد
مامان زهرا مامان زهرا هفته نوزدهم بارداری
مامان فربد و تودلی مامان فربد و تودلی هفته بیست‌وسوم بارداری