چند هفته باید بریم سونو آنومالی؟

۸ پاسخ

من ۱۷ هفته رفتم انومالی گلم

18 هفته

من ۱۷ هفته و ۳ روز بودم. دکتر سونو گفت برا بچه بعدیت تو ۱۸ هفتگی بیا

۱۸هفته تمام شد برو

۱۸ هفته

هجده هفته بهترین تایمه

۱۷ به بعد برو

۱۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان مامان نویان آیهان مامان مامان نویان آیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان خداداد مامان خداداد هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فربد و تودلی مامان فربد و تودلی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان علی اصغر مامان علی اصغر هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان زهرا مامان زهرا هفته هجدهم بارداری