سونو انومالی رو چند هفته باید بریم؟

۱۳ پاسخ

بهتره ک هفته ۱۸ انجام بشه

من ۱۷هفته و ۵ روز ماما گفت

الان میتونی بری

از هجده هفته و یه روز میشه رفت تا ۲۲ هفته

یه هفته دیگه برید وقتی ۱۸ هفته مثلا ۲ روز شدی

۱۸ هفته و دو روز رفتم

۱۸ تا ۲۰

برای دکتر زده ۲۸ هفته و یک روز برم برای سونو

البته خب برای دخترمم نرفتم ان تی

هرچی بود گفت گذشته
بالا۱۳بودم

من رفتم سونو ان تی انجام بدم ولی دکتر گفته وقتش گذشته😕

۱۸ تا ۲۰

بین 18 تا20 فکر کنم من خودم 18 هفته دکتر نوشت واسم

سوال های مرتبط

مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان مامان نویان آیهان مامان مامان نویان آیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان خداداد مامان خداداد هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان فربد و تودلی مامان فربد و تودلی هفته بیست‌وسوم بارداری