بعد سونو انومالی چند هفته باز باید سونو بریم ؟

۲ پاسخ

سلام من الان تو هفته ۲۳ بارداری هستم ولی نمیفهم بچه تکون میخوره

سونو وزن از ۲۸ تا ۳۲ نهایت یبار.یدونم ازمایش گلوکز داری ک از ۲۵ ب بعد باید بری

سوال های مرتبط

مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کوچولو بچه مامان کوچولو بچه هفته سی‌وهفتم بارداری