خواهرا بعد انومالی باز چن هفته باید بریم سونو؟!

۷ پاسخ

۲۸ تا ۳۰ هفته

منکه هنوز سونو نرفتم ویزیت بعدیمم یه ماه دیگس همون موقع فک کنم سونوی رشد بنویسه

من تو هفته ۳۰ رفتم برای سونو وزن

من چون فردای آنومالی سرویکسم از ۳۵ یهو ۲۷ شد مجبور شدم برم🤣

اگرمشکلی نباشه سونورشد۲۸تا۳۲هفته
بعصیاهم دیدم ۲۴هم میرن نمیدونم چرا
دکترهم وقت بعدی به من داده۲۴هفته نمیدونم سونودارم یانه

دو ماه دیگ میری برای سونوی رشدش ، تقریبا توی ۲۶ هفته

من 24 هفته رفتم

سوال های مرتبط

مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان کوچولو بچه مامان کوچولو بچه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دخملم👶🏻🩷 مامان دخملم👶🏻🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌ونهم بارداری