بعد سونو انومالی چند هفته باز باید سونو بریم ؟

۵ پاسخ

دکتر به من گفت22هفته برم

بستگی به دکترت داره مثلا دکترم برام حدود ۲۳ هفته و اینا گفت برم سونو

حدوداً ۲ماه بعد واسه وزنش باید سونو بدی

سلام به من گفتن دیگه سنو ندارم تا هفته ۲۸

تا ۳۰ هفته ک وزن جنین میگیرن سونو نداری

سوال های مرتبط

مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کوچولو بچه مامان کوچولو بچه هفته سی‌وهفتم بارداری