منم ۱۸هفته رفتم آزمایش هم نوشت انجام دادم
۱۸ هفته ۳ روز من رفتم
دکتر برا من آزمایش ننوشت گفت احتیاج نی ولی برا عده خیلی کمی مینویسن
من امروز دکتر برام نوشت گفت ۱۸ هفته برو نه ازمایش ننوشت
هجده هفته و دوسه روز من رفتم
ازمایششو اگر میخاستی فک کنم باید پونزده شانزده هفته میدادی
18تا22 نه نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.