سونو آنومالی چند هفته باید بریم ؟ازمایش داره ؟

۵ پاسخ

منم ۱۸هفته رفتم آزمایش هم نوشت انجام دادم

۱۸ هفته ۳ روز من رفتم
دکتر برا من آزمایش ننوشت گفت احتیاج نی ولی برا عده خیلی کمی مینویسن

من امروز دکتر برام نوشت گفت ۱۸ هفته برو نه ازمایش ننوشت

هجده هفته و دوسه روز من رفتم
ازمایششو اگر میخاستی فک کنم باید پونزده شانزده هفته می‌دادی

18تا22 نه نداره

سوال های مرتبط

مامان مهدیس♥️محمدرضا مامان مهدیس♥️محمدرضا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان مامان نویان آیهان مامان مامان نویان آیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان یاسین مامان یاسین روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فربد و تودلی مامان فربد و تودلی هفته بیست‌وسوم بارداری