سونو انومالی چند هفته بریم بهتره؟؟؟

۱۱ پاسخ

کجا میخوای انجام بدی؟

من همین الان انجام دادم ازمایشگاه😅

۱۸خوبه

۱۸ هفته دکتر سونو برام‌نوبت نوشته ک برم

من 18هفته رفتم

من ۱۷ هفته و۳ روز رفتم

۱۷ هفته و۱روز رفتم من

۱۸هفته رفتم

دکترمن گفت ۱۷ هفته

من 18دقیق رفتم

من ۱۸رفتم

سوال های مرتبط

مامان آسا خانوم🩷👼🏻 مامان آسا خانوم🩷👼🏻 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان رقیه مامان رقیه هفته سی‌ام بارداری
مامان انبه مامان انبه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مَهان💗 مامان مَهان💗 ۵ ماهگی
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۴ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان سه تا فرشته مامان سه تا فرشته هفته بیست‌وششم بارداری