18هفته
۱۸ هفته
بستگی به دستگاه داره بعضیا باید بچه درشت شده باشه تا چیزاشو ببینن بعضیا نه هر چقد باشه دستگاه آینه نشون مبده
۱۸ هفته
۱۸هفته تایم طلاییشه
به من گفت ۱۸ هفته
۱۸ هفته
18هفته
دکتر سونوگرافیست گفت ۱۸ هفته و ۳ یا ۴ روز بهترین هست منم همین تایم رفتم زودتر ممکنه یچیز هنوز شکل کامل نگیره استرس بگیری. من ساری دکتر رئیسیان رفتم ۳ تومن اسفند ماه
من ۱۵ رفته بودم گفت همچی اوکیه ۱۹ هفته بیام چون در خواست آنومالی نداده بودم برام فقط مال تایین جنسیتو زد
من از دکترم پرسیدم، گفت ۱۷ هفته و ۶ روزت که تمام شد، روز بعدش میتونی بری، یعنی ۱۸ هفته.
تا بیست هفته هم وقت داری، یعنی از ۱۸ هفته تا ۲۰ هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.