خانما چند هفته بریم سونو آنومالی بهتره؟

۱۱ پاسخ

18هفته

۱۸ هفته

بستگی به دستگاه داره بعضیا باید بچه درشت شده باشه تا چیزاشو ببینن بعضیا نه هر چقد باشه دستگاه آینه نشون مبده

۱۸ هفته

۱۸هفته تایم طلاییشه

به من گفت ۱۸ هفته

۱۸‌ هفته

18هفته

دکتر سونوگرافیست گفت ۱۸ هفته و ۳ یا ۴ روز بهترین هست منم همین تایم رفتم زودتر ممکنه یچیز هنوز شکل کامل نگیره استرس بگیری. من ساری دکتر رئیسیان رفتم ۳ تومن اسفند ماه

من ۱۵ رفته بودم گفت همچی اوکیه ۱۹ هفته بیام چون در خواست آنومالی نداده بودم برام فقط مال تایین جنسیتو زد

من از دکترم پرسیدم، گفت ۱۷ هفته و ۶ روزت که تمام شد، روز بعدش میتونی بری، یعنی ۱۸ هفته.
تا بیست هفته هم وقت داری، یعنی از ۱۸ هفته تا ۲۰ هفته

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وششم بارداری
مامان رقیه مامان رقیه هفته سی‌ام بارداری
مامان انبه مامان انبه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان زهرا مامان زهرا هفته نوزدهم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان جان مامان جان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۴ ماهگی