برای سونو آنومالی چند هفته بریم دقیق تر بهتره؟؟؟

۳ پاسخ

۱۸ تا ۲۱ هفته میشه بری حالا به نظرم ۱۸ هفته و ۵ روز برو منم میخوام ۱۸ و ۵ روز برم ایشالا

سلام
من ۱۸هفته ۲روز رفتم .همه چیز خداروشکر خوب بود .

من ۱۷ و دو روز رفتم اوکی بود

سوال های مرتبط

مامان زهرا مامان زهرا هفته نوزدهم بارداری
مامان مامان نویان آیهان مامان مامان نویان آیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وششم بارداری
مامان آسا خانوم🩷👼🏻 مامان آسا خانوم🩷👼🏻 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان رقیه مامان رقیه هفته سی‌ام بارداری
مامان یاسین مامان یاسین روزهای ابتدایی تولد
مامان علی اصغر مامان علی اصغر هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ام بارداری
مامان مَهان💗 مامان مَهان💗 ۵ ماهگی