خانما چند هفته آنومالی بریم بهتره

۱۰ پاسخ

منم۱۸هفته۲روز رفتم

۱۸ هفته و ۲ روز

من الا 18 هفته و 4 روزم

میگن ۱۸ هفته بهتره منم همون ۱۸ هفته میرم

ولی برای این ۱۸هفته میرم

من سربارداری قبلیم‌ دکتر ۱۶ هفته چهارروز نوشته بود رفتم

۱۸تا۲۲وقت هست

من 17
هفته رفتم

18هفته و ۳روز

۱۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وششم بارداری
مامان رقیه مامان رقیه هفته سی‌ام بارداری
مامان انبه مامان انبه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مهدیس♥️محمدرضا مامان مهدیس♥️محمدرضا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دل ارا و تودلی مامان دل ارا و تودلی هفته سی‌وششم بارداری