۱۳ پاسخ

من ۱۷ هفته رفتم

سلام خانماببخشیدمن کبدم چربه چی بخورم خوبه تا انشالله زایمان کنم بعدش برم سمت دارو

ببخشید خانمامن چربی کبد دارم چی بخورم خوبه تا انشالله زایمان کنم بعدش برم سمت دکترودارو

ببخشید خانمامن چربی کبد دارم چی بخورم خوبه تا انشالله زایمان کنم بعدش برم سمت دکترودارو

سلام من 19هفته رفتم دکتر گفت برای آنومالی هرچه دیرتربهترجنین پیداست

من ۱۷و۵رفتم

من ۱۷هفته و ۶روز رفتم

دکترت دقیق برات مینویسع

من ۱۷ هفته و پنج روز رفتم

من ۱۷ هفته و ۵ روز

۱۸ هفته و ۳ روز

من هیجده هفته و دو روز رفتم

من 18 هفته 3 روز رفتم
گفتم اندامش تکمیل تر شه زودتر نرم
ولی از شروع 18 هفته میتونی بری عزیزم

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری
مامان جانا خانوم🐥🤰🏻 مامان جانا خانوم🐥🤰🏻 ۵ ماهگی
مامان نویان🩵و تودلی مامان نویان🩵و تودلی هفته پانزدهم بارداری
مامان مَهان💗 مامان مَهان💗 ۵ ماهگی
مامان آسا خانوم🩷👼🏻 مامان آسا خانوم🩷👼🏻 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان امیرسام مامان امیرسام هفته بیست‌ویکم بارداری