سلام دوستان سونو آنومالی چند هفته بریم بهتره

۶ پاسخ

سلام 18 هفته و 3 روزعالیه دقیق ترین تاریخ واس انومالیه منم 18 هفته و 3روزوقت گرفتم ک میشه شنبه دکترمن ک اینجوری میگفت دقیق ترین تاریخ همین 18هفته و3 روزه

من برای ۱۸ هفته و ۲ روز وقت گرفتم

۱۸ هفته خوبه

الان هم میتونی بری یا میخوای صبر کن هیجده هفتت تموم شه

۱۸ تا ۲۲

۲۱هفته خوبه

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وششم بارداری
مامان آسا خانوم🩷👼🏻 مامان آسا خانوم🩷👼🏻 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان انبه مامان انبه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دلماه🫀💋 مامان دلماه🫀💋 روزهای ابتدایی تولد
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۴ ماهگی
مامان زینب بانو 🥹🫀 مامان زینب بانو 🥹🫀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مَهان💗 مامان مَهان💗 ۵ ماهگی
مامان یاسین مامان یاسین روزهای ابتدایی تولد