دوستان سونو آنومالی تا چند هفته فرصت داریم که بریم؟؟

۴ پاسخ

تا هفته ۲۲ میشه ولی میگن تا ۱۸ هفته و ۴روز اجازه سقط قانونی میدن
یعنی اگر خدای نکرده مشکلی باشه تو انومالی بگن

بهترین تایمش ۱۸ تا ۲۰ هفته اس. من ۱۸ هفته و چهار روز رفتم

18تا 22هفته

۱۸ تا ۲۲ هفته

سوال های مرتبط

مامان زینب بانو 🥹🫀 مامان زینب بانو 🥹🫀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ام بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان کمند و فندوق🩵 مامان کمند و فندوق🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان آلوبخارا مامان آلوبخارا هفته سی‌وسوم بارداری