چند هفته برم سونو آنومالی ؟

۹ پاسخ

من دکتر گفته ۲۲اذر بیا میشه ۱۷هفته و ۲روز

عزیزم‌مگ خودش نگف کی بیا من سونو گفت ۱۸ هفته دقیق بیا من انتی ۱۲ هفته رفتم دقیق

18هفته بهترین زمانه

۱۸هفته به بعد

۱۸ هفته

۱۸هفته

۱۸هفته و ۱روز ک اگه خدایی نکرده مشکلی چیزی بود قبل از ۱۹ هفته بتونی پیشگیری کنی

۱۸ هفته و ۳ روز

۱۸هفته

سوال های مرتبط

مامان مرسانا مامان مرسانا ۵ ماهگی
مامان لیانا جون مامان لیانا جون ۷ ماهگی
مامان معین ومهراد👼🏻💙 مامان معین ومهراد👼🏻💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان یاشار مامان یاشار هفته شانزدهم بارداری
مامان هیراد🐣🥰 مامان هیراد🐣🥰 ۶ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وششم بارداری
مامان معید مامان معید هفته سی‌وششم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آریشاه👶🏻🩵 مامان آریشاه👶🏻🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دنیا مامان دنیا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان امیر علی مامان امیر علی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان گومبولی مامان گومبولی هفته بیست‌ویکم بارداری