خانوما چند هفته باید برم سونو آنومالی

۵ پاسخ

عفته هیجده تا بیست و دو از این بگذره دیگه نمیگیرن

۱۸ هفته و ۲،۳ روز بهترین زمانشه

ی هفته دیگ‌برو ک ۱۷هفته تقریبا پر بشع

18.

بین 18 تا 22

سوال های مرتبط

مامان مرسانا مامان مرسانا ۵ ماهگی
مامان لیانا جون مامان لیانا جون ۷ ماهگی
مامان یاشار مامان یاشار هفته شانزدهم بارداری
مامان معید مامان معید هفته سی‌وششم بارداری
مامان آریشاه👶🏻🩵 مامان آریشاه👶🏻🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان پارسا کوچولو مامان پارسا کوچولو هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دلماه🫀💋 مامان دلماه🫀💋 روزهای ابتدایی تولد
مامان امیر علی مامان امیر علی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان گومبولی مامان گومبولی هفته بیست‌ویکم بارداری