۸ پاسخ

از 16تا 18هفته وقت هست

من دکترم گفت 16هفته برو

از ۱۸ هفته تا ۲۰ هفته هست بهتره ۱۸ هفته و ۲ یا ۳ روز بری

من برای ۱۸ هفته ۴ روز نوبت گرفتم

هجده هفته

۱۸ هفته🩵🎀.

هفته ۱۸ تا ۲۲ عزیزم اما بهترین تایمش ۱۸ هفتس ب این علت که خدای نکرده و دور از جون همه نی نی ها و نی نی شما و همه اگه مشکلی باشه فقط تا هفته ۱۹ اجازه سقط قانونی هست.صرفا جهت اطلاع بود عزیزم وگرنه انشالله ک نی نی شما صحیح سلامته😍😍😍😘😘❤❤

۱۸ هفته تمام

سوال های مرتبط

مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پارسا کوچولو مامان پارسا کوچولو هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مرسانا مامان مرسانا ۵ ماهگی
مامان لیانا جون مامان لیانا جون ۷ ماهگی
مامان یاشار مامان یاشار هفته شانزدهم بارداری
مامان جوجه🐣🩷 مامان جوجه🐣🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان قطره کوچولو مامان قطره کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان معید مامان معید هفته سی‌وششم بارداری
مامان فربد و تودلی مامان فربد و تودلی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آریشاه👶🏻🩵 مامان آریشاه👶🏻🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 هفته بیست‌وششم بارداری