برا سونو آنومالی ، چند هفته باید برم؟

۷ پاسخ

برا من ۷ اسفند فک کنم ۲۱.۲۲هفنه باشم

۱۸ هفته زمان طلاییشه

از 18تا 22وقت داری

۱۸ هفته و یکی دو روز بهترین موقعشه

من ۱۸ هفته و ۱ روز رفتم

من 18هفته رفتم

من فکر میرذم ۱۸-۲۲ هفته باید برم ولی دکترم گفت باید ۱۶تا۱۸هفته بری

سوال های مرتبط

مامان مرسانا مامان مرسانا ۵ ماهگی
مامان لیانا جون مامان لیانا جون ۷ ماهگی
مامان یاشار مامان یاشار هفته شانزدهم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وششم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندق کوچولو💙 مامان فندق کوچولو💙 ۹ ماهگی
مامان امیر علی مامان امیر علی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان گومبولی مامان گومبولی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندق 😍 مامان فندق 😍 هفته نوزدهم بارداری