سونو آنومالی چند هفته باید برم بچه ها ؟

۷ پاسخ

من ۱۸٫۱ رفتم

برای من۱۸هفته وسه روز نوبت داده

۱۸و دوسه روز میکن عالیه.ولی من ۱۹هفته و دوروز رفتم

من ۱۸هفته و دو روز میخوام برم ینی فردا میرم

۱۸ هفته و ۳ روز بهترین زمانشه

پس چرا دکتر من گفت بین ۱۶ تا ۱۸ هفته🤔 نکنه اشتباه گفت🤔🤔🤔

18 تا22

سوال های مرتبط

مامان هیراد🐣🥰 مامان هیراد🐣🥰 ۶ ماهگی
مامان مرسانا مامان مرسانا ۵ ماهگی
مامان لیانا جون مامان لیانا جون ۷ ماهگی
مامان یاشار مامان یاشار هفته شانزدهم بارداری
مامان اسرا و آرتا ♥️ مامان اسرا و آرتا ♥️ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان معید مامان معید هفته سی‌وششم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دلماه🫀💋 مامان دلماه🫀💋 روزهای ابتدایی تولد
مامان گومبولی مامان گومبولی هفته بیست‌ویکم بارداری