بچه ها چند هفته و چند روز باید برم انومالی ؟؟؟

۱۰ پاسخ

پ من زود بهم نوبت داد
۱۷ هفته و دو روز نوبتمه

تا بیست دو هفته

دکتر گفته ۱۸هفته و ۶ روز

۱۸هفته و دو روز

۱۸ هفته و ۳ روز معمولا میگن بهترین وقته

۱۸هفته و دوروز

من ۱۸هفته و ۳روز نوبت دارم

من ۱۸هفته ۲روز رفتم

۱۸هفته یک روز

من ۱۸ هفته و ۵ روز رفتم

سوال های مرتبط

مامان امیر علی مامان امیر علی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دلوین خانوم مامان دلوین خانوم ۲ ماهگی
مامان هیراد🐣🥰 مامان هیراد🐣🥰 ۶ ماهگی
مامان پاستیل 😍🩷 مامان پاستیل 😍🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان رایمون مامان رایمون هفته سی‌ویکم بارداری
مامان راز کوچولو🧸 مامان راز کوچولو🧸 هفته بیستم بارداری
مامان آقاتیام🤍 مامان آقاتیام🤍 ۵ ماهگی
مامان لوبیا مامان لوبیا هفته پانزدهم بارداری
مامان سوگل مامان سوگل روزهای ابتدایی تولد