خانم ها آزمایش آنومالی دقیقا چند هفته باید برم ؟؟؟

۷ پاسخ

۱۶ هفته ب بعد
ولی ۱۸ هفته زمان خوبیه

آزمایشش چی هست؟
دکتر من چیزی نگفته 🤔
فقط گفته آنومالی

سلام عزیزان دل من سیسمونی میفروشم با قیمت مقرون به صرفه
همه لباسا زیر ۲۰۰ تومن همه زیر دکمه ها ۸۵ ت
کانال روبیکامون
@sismoony_aytak

ای دی ادمین جهت سفارش
@Sismoonyy_aytak

داره میگه آزمایش میگن ۱۸ تا ۲۲😐😂
اون سونو ۱۸ تا ۲۲
آزمایش ۱۶ هفته باید انجام شه

از ۱۸ هفته تا ۲۲ هفته برای من نوشته ۱۸ هفته من پرش میکنم میرم

۱۸هفته

۱۸تا۲۲

سوال های مرتبط

مامان مسیح مامان مسیح هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ویهان 🤍 رایان مامان ویهان 🤍 رایان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان امیرسام مامان امیرسام هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ❤️ آوا❤️ مامان ❤️ آوا❤️ هفته سی‌وششم بارداری
مامان دلوین خانوم مامان دلوین خانوم ۲ ماهگی
مامان اسرا و آرتا ♥️ مامان اسرا و آرتا ♥️ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان تیام مامان تیام هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان امیر علی مامان امیر علی هفته بیست‌ودوم بارداری