سلام مامانا
آزمایش آنومالی رو چند هفته باید برم؟

۶ پاسخ

عزیزم یادت باشه دیر نرو که اگه خدایی نکرده دورتر جون نی نی مشکلی باشه واسه سقط وقتو ازدست ندی البته خدایی نکرده ...
بنظرم ۱۶یا ۱۷هفته برو

چرا ازمایش هم داره من هفته قبل رفتم ۱۸ هفته

برای من آنتیم مشکلی نداشت ولی دکتر 15 هفته نوشت رفتم آزمایش غربالگری دوم دادم هفته 18 ام آنومالی باید برم

من میخوام ۱۵ هفته و ۴ روز برم

من ۱۶هفته۶روز رفتم انجام دادن

انومالی آزمایش نداره فقط سونو

سوال های مرتبط

مامان پاستیل 😍🩷 مامان پاستیل 😍🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ثمین💜💞❤متین🩵 مامان ثمین💜💞❤متین🩵 ۵ ماهگی
مامان پناه❤️🥺 مامان پناه❤️🥺 ۱۰ ماهگی
مامان پسته پسر🐣🩵🐳 مامان پسته پسر🐣🩵🐳 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان سوگل مامان سوگل روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی کوچولو 🫄 مامان نی نی کوچولو 🫄 ۲ ماهگی