عزیزم یادت باشه دیر نرو که اگه خدایی نکرده دورتر جون نی نی مشکلی باشه واسه سقط وقتو ازدست ندی البته خدایی نکرده ...
بنظرم ۱۶یا ۱۷هفته برو
چرا ازمایش هم داره من هفته قبل رفتم ۱۸ هفته
برای من آنتیم مشکلی نداشت ولی دکتر 15 هفته نوشت رفتم آزمایش غربالگری دوم دادم هفته 18 ام آنومالی باید برم
من میخوام ۱۵ هفته و ۴ روز برم
من ۱۶هفته۶روز رفتم انجام دادن
انومالی آزمایش نداره فقط سونو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.