سلام سونوی انومالی رو باید چند هفته برم

۱۲ پاسخ

ازمایشم داره یا فقط سنوگرافی

من ۱۸ هفته و ۱ روز دکتر برام نوشته بود

من ۱۷ هفته و ۵ روز رفتم

۱۸هفته و ۴روز ب من گفتن.

هجده هفته

مثلا ۱۸ هفته و یک روز بری

۱۸ هفته عزیز بهترین تایمش هم ۱۸ و ۳
البته ک تا ۲۰ ۲۱ اینا فرصت هست اما چون دور ازجون تمام نی نی ها و نی نی شمااگه مشکلی باشه فقط تا ۱۹ اجازه سقط قانونی هست اکثرادکترا میگن ۱۸ هفته انجام بدید❤

فرقی نداره از ۱۸ تا ۲۲ هفته میتونی بری

سلام درد سینه تو هفته هشتم از بین رفته طبیعیه؟

مگه دکتر بهت نگفته

سلام بهترین زمانش میگن ۱۸ هفته س

سلام ۱۸ هفتگی

سوال های مرتبط

مامان دخترم مامان دخترم هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان خدایا کمکم کن مامان خدایا کمکم کن هفته بیست‌ویکم بارداری