خانما انومالی رو باید چند هفته و چند روز برم؟

۱۲ پاسخ

بايد حتما هجده هفته بری سونوگرافی اگه دیر تر بری خدایی نکرده مشکلی باشه اجازه سقط نمیدن .

من ۱۷هفته و ۴ روز رفتم

من امروز میرم

من ۱۷ هفته و ۶ روز رفتم ولی میگن بهترین حالت ۱۸ هفته و ۳ روزه

۱۸ هفته

۱۸ هفته و ۳ ۴ روز

18هفته

من ۱۸هفته یک روز

من ۱۹ هفته رفتم دقیقا

18هفته برو

من۱۸هفته و ۶روز برام نوشته دکترم

والا من ۱۶ هفته و۴ بودم انجام دادم

سوال های مرتبط

مامان راز کوچولو🧸 مامان راز کوچولو🧸 هفته بیستم بارداری
مامان اسرا و آرتا ♥️ مامان اسرا و آرتا ♥️ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مانا🩷 مامان مانا🩷 هفته نوزدهم بارداری
مامان ملینا♥️👼🏻 مامان ملینا♥️👼🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مسیح مامان مسیح هفته بیست‌وششم بارداری
مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پارسا کوچولو مامان پارسا کوچولو هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان معجزه خدا جون مامان معجزه خدا جون ۹ ماهگی