سونو انومالی چند هفته باید برم؟؟

۵ پاسخ

من ۱۸ هفته و ۱ روز دکترم گفت برو دیرتر نرو چون اگه خدای نکرده نیاز به سقط باشه ۱۹ هفته نامه نمیدن

سلام شما جنسیت رو کی بهتون گفتن؟

۱۸ هفته

۱۸ هفته برو

به من گفتن از ۱۸ هفته تا ۱۸ هفته و ۶ روز فرصت دارم برم

سوال های مرتبط

مامان مرسانا مامان مرسانا ۵ ماهگی
مامان یاشار مامان یاشار هفته شانزدهم بارداری
مامان دوقلوها🐥🐥 مامان دوقلوها🐥🐥 ۱۰ ماهگی
مامان معید مامان معید هفته سی‌وششم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان امیر علی مامان امیر علی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان گومبولی مامان گومبولی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نبات مامان نبات هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجه🐣🩷 مامان جوجه🐣🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری